Tema: Pinigų gražinimas už TV?
Autorius: Sigitas
Data: 2014-02-08 21:37:49
Gruodžio 31d. e-shope pirkau TV. Į antrą ar trečią dieną pastebėjau 
nereguliarų(pasireiškia kas kelintą dieną, o ir kelis kartus per dieną) 
gedimą. Paskambinau į e-parduotuvę - sakė reikia specializuoto serviso 
išvadų(dėl TV keitimo ar pinigų gražinimo).
2014.01.09. nuvežiau į tą servisą - po dienos-kitos "pagavo" gedimą ir 
parašė užklausą gamintojui dėl TV nurašymo ar pinigų kompensavimo(to 
tiksliai nežinau ką ten rašė). Skambinau į servisą ir pasakė, kad nieko 
negaliu daryti, kol negavo atsakymo iš gamintojo... Serviso priėmėjui 
sakiau, kad nenoriu remontuoti, o noriu, kad grąžintų pinigus.
Turiu pinigų kito TV pirkimui, bet serviso darbuotoja pasakė, kad 
nerizikuočiau, nes ateityje "galiu" turėti 2 TV... - reikia laukti 
gamintojo sutikimo...
Ar čia viskas tvarkoj, ar pažeidžiamos mano, kaip pirkėjo teisės?
PS. mėnuo be TV ir norisi Olimpiadą žiūrėti...
Ką daryti, kaip elgtis?