Tema: Re: Panaudos sutartis
Autorius: pjezo
Data: 2009-03-24 12:47:57
:DDD

aha.
o kaip tada supranti panaudos sutarti?:)
koks panaudos tikslas?
kas pagal istatyma islaiko panaudos objekta?
ka bendro turi mistine kuro kompensacija iki X sumos panaudos davejui su TIKRA panauda?

zodziu senu seniausiai zinoma visiems, tame tarpe ir VMI, tiesa- tai fiktyvi sutaretis, kurios paskirtis sukciavimo butu gauti mokestines naudos. nauda gaunama dviem budais
1.variantas- darbuotojas kaip alyginimo prieda gauna tam tikra suma pinigu, kaip kompensacija uz kura.
mokestines pasekmes:
-darbuotojas nuo gaunamos naudos nemoka GPM (15 proc), sveikatos draudimo (6 proc) sodrai (nepamenu, rodos 4-5)
- darbdavys nuo darbuotojui mokamos sumos nemoka sodrai (kiek pamenu 30 proc)
-darbdavys sia suma mazina savo pelna priskirdamas tai islaidom, ir nemoka nuo tos dalies pajamu mokescio.
2.variantas darbuotojas pilasi kuro kiek nori naudodamasis imones kortele. faktiskai kompensacijos negauna nes veliau grynais grazina darbdaviui kuro kaina BE PVM.
mokestines pasekmes:
-darbuotojas sutaupo PVM dydzio suma (buvo 18, dabar19), tuo budu gaudamas neapmokestintas pajamas.
-darbdavys visa sunaudota suma traukia i islaidas- nemokasmas pajamu mokestis nuo tos dalies.
- pateikus PVM popieriukus grobstomas PVM.

SO...
negi visi is tiesu mano kad VMI visiski balvonai ir nieko nesupranta?:)
tiesiog kolkas nevertejo tuo uzsiimineti... va tik laikai sunkeja, mokesciu iplaukos mazeja...
manau ateis laikas ir tokiu sukciavimo budu trumpinimui...