Tema: Re: Panaudos sutartis
Autorius: pjezo
Data: 2009-03-24 12:22:51
:)
o ka tu vadini "kabliuku"?

nes tarkim pagal sia sutarti UAB vadovas visiskai teisetai gali nustatyti tokia tvarka kad siuo auto zmona gales naudotis tik darbo metu ir tik tarnybinem fuknkcijom vykdyti.
o uz vaziavima i namus po darbo- skirti drausmine nuobauda- ir viskas bus teiseta:)

na ir dar kai kurie kiti niusnsai.
zodziu jei bandai daryt nesamones- susitaikyk kad tos nesamones gali atsisukti pries tave pati.

o del treciojo asm- ne, zmona bus UAB darbuotoja- taigi laikoma kad auto naudojasi UAB, o ne joks 3 asmuo.