Tema: Re: Namu renovacija
Autorius: Rivo
Data: 2009-03-17 08:34:12
"mumumčik zergatronas" <zz@mumumba.zerg> wrote in message
news:gplpl0$7i7$1@trimpas.omnitel.net...
> mane tai stebina lietuviskas poziuris i krize:
>
> "krize, krize, bet neduok dieve, mane palies!"..
>
> patys rekia, kad "valstybe dirzus tik vos vos susiverzia".. o PATYS nenori
> nei per skyle susiverzt. aisku. tegu krize kitiems buna.
>
> cia panasiai kaip silumos tinklai uzsideda pelno procenta ir jiems giliai
> vienodai, kad visos imones patiria nuostolius.

iš kitos puses geras šeimininkas visada skaičiuoja savo turimas lėšas ir
turimus isipareigojimus. Tarkim bendrija pasieme paskola iš banko, gavusi
valstybės garantijas. Ka siulai pasakyt bankui? Zmones savo isipareigojimu
nesikrato, bet už valstybe moket nenori. Pažystamo name nespejo i pirma
etapa, dabar nusprende iš vis nerenovuot (2 kambariu butui kainuotu ~50klt).
Is kur pensininkui tokia suma sukaupt?