Tema: Re: Namu renovacija
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-03-16 17:01:52
mane tai stebina lietuviskas poziuris i krize:

"krize, krize, bet neduok dieve, mane palies!"..

patys rekia, kad "valstybe dirzus tik vos vos susiverzia".. o PATYS
nenori nei per skyle susiverzt. aisku. tegu krize kitiems buna.

cia panasiai kaip silumos tinklai uzsideda pelno procenta ir jiems
giliai vienodai, kad visos imones patiria nuostolius.