Tema: Re: ServisaICT apipisineja
Autorius: SE
Data: 2009-03-14 00:00:33
Na galiu patvirtinti, kad Servisa ICT yra sukciai. Gedimo nustatymui
(ekspertizei) buvo pristatytas Laptop'as aisku su inspektoriumi is VNMPI.
Buvo padarytos sistemines plokstes nuotraukos. Ir ka jus manot tipo kompas
sveikas viskas veikia, gedimas vartotojo nurodytas nepasitvirtino, o
pasirodo jie savavaliskai pritaike garantini remonta t.y. pakeite sistemine
plokste, sulyginus nuotraukose sn numeriai skyresi. O tie abeliai pradejo
aiskint oi technikas suklydo paliko sistemine plokste testineje sistemoje ir
mes padare inventorizacija ja radome ir galime atkeisti, bet tipo ji irgi
veikianti ir viskas su ja gerai. Paprasius atkeisti atsakymo paskui ir
nesulaukem. Vienu zodziu su servisais yra taip uzsirasot pirktos prekes sn
ar kitus identifikacijos numerius ir nesat, o atgavus sutaisyta tikrinat,
nes ten dirba tikrai nepatikimi asmenys.