Tema: Re: ServisaICT apipisineja
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-03-10 12:27:43
galima i viska ziureti dzin, galima bandyt kazkaip paziuret ir kitaip :)
aisku ateina kazkas ir aiskina, kad va telefonas kitas, jus cia
apkeitet, man ir paciam keistai atrodytu, bet pabandyt paziuret is
abieju pusiu i situacija irgi galima.
telefonas mano tikrai retai pasitaikantis. ne brangus, bet siaip toks
labai nepopuliarus modelis.
jei jau is kisenes traukia kas telefona, tai tikrai atgal neideda kito
tokio pat, sukeite visus duomenis (uzrasu knyga, sim kortele, atminties
kortele ir pan)
o ir del ziurejimo - ar tikrai nuneses telefona pataisyt i autorizuota
servisa, pasiemes imi ir tikrini ar serijos numeris toks pat kaip ir
priduoto aparato? man kazkaip tokia mintis nekilo. pasiemiau,
paziurejau, kad veikia taip kaip turi veikt ir ok, laimingas namo su vel
veikianciu telefonu
na kad pats durnas ir nepaziurejau kazko, prisipazystu :)
bet is dalies taip viska tikrint tai reik issiugdyt truputi paranojos ir
labai daug nepasitikejimo aplinka.