Tema: Re: klausimas - 2
Autorius: Pi.
Data: 2012-06-21 15:54:42
kai buvo mano buto remontas, tai vyko iki 18 val. meistrai iki tiek dirbo..
kiti ir pakaldavo ir pagrezdavo.. nieks nekviete mentu.. taip kaip nekviete
kai mazas vaikas nakti suverkdavo.. gal su kaimynais sekasi:)
o ir nesulyginami dalykai, kur bute uz sienos kala.. ir kur kaimynas savo
sklype zole pjauna..