Tema: Re: klausimas - 2
Autorius: Laimis
Data: 2012-06-19 17:15:45
Pi. rašė:
> sakyk ka nori, bet tai yra nesamone.. jei po 18 val. net pirstelt
> garsiau savo namuose negali, nes isgirs kaimynas ir pasiskus. kas
> juokingiausia, kad tai ir bus pagrindas gauti baudai, nes irodymu
> nereikia, reikia tik nukentejusiojo-liudininko ir tupo policininko
> (tikiuosi p. Laimis nera policininkas).
> p.s. gerai, kad kaimynai normalus pas mane:)

Pirstelėti ar kurtinančiai (ir virš 100 dB) džeržgiančiu trimeriu
zulinti savo kiemo perimetrą su nuostata (man px, tai mano kiemas). Nė
velnio; jei kam tai trukdys, tai galiausiai ir visiškai pagrįstai
neteisus būsi tu.
Sąmoningai ir, manau, teisingai. Ir tupo policininko parodymų teismui
(jei sumanysi ginčyti) turbūt visiškai pakaks, nes triukšmas — akivaizdus.