Tema: Re: Zaidimai ir prekyba
Autorius: VNO
Data: 2012-06-15 07:44:54
Galimas ir toks požiūrio taškas. Nors kita vertus, o ką jis dirba? Kas
tai, individuali veikla? Ar rasime tokią registruotų individualių veiklų
sąraše? O jei ir pritemptume prie kurios nors, tai ką jis gamina? Ar gal
kokias nors paslaugas teikia? Vargu bau. Veikiau sėdi žmogelis LAISVU
NUO DARBO metu ir žaidžia kompiuterinius žaidimukus su draugais,

>ziureciau i tai kaip i dalies zaidmo pardavimus.
>t.y. jei jiskurtu zaidimus ir pardavinetu klausimu nekiltu.
>bet jei jis kuria dali zaidimo...? Manau cialygiaitas pats :)

pažįstamais ir nepažįstamais, o kadangi gerai žaidžia ir dalinasi savo
patirtimi su kitais, jam karts nuo karto kažkas pinigų padovanoja už jo
padovanotą patirties gabalėlį :) Man tokia versija korektiškiausia
atrodo. Nes čia net azartinių žaidimų požymių nėra. Ir net parduodami

>del azarto galima gincytis :) Negi pokeri losiantys ir gaunantys simtus K Lt nemoka mokesciu?
>del rezultato - jisvertinamas pajamomis.
>Isivaizduok, kad jo metines pajamos sieks 100K Lt - sakai net PVM nemokes?
>pinigu jam nedovanojo, nes bus sandoris pirkimo-pardavimo ir uzpinigus zmogus KAZKA gaus.
>tas kazkasnet verte turi.

"daiktai" realybėje neegzistuoja, ir net toje formoje, kurioje jie
egzistuoja, jie nepriklauso nei "pardavėjui", nei "pirkėjui", nes visas
žaidimas yra jį pagaminusios bendrovės nuosavybė.

>cia irgi dielis klaustukas.
>reikia ziureti gaminotojo taisykles.
>bet manau jei uzzaidima moki pinigus, tai teises i kazka irgi atsiranda.
>I accounta su sukauptomis lesomis pvz.

Tokiu atveju jei taikysime visas realaus pasaulio teisės normas, gali
gautis daugybė kazusų. Pvz. bankrutuos žaidimų bendrovė ir nutrauks
multiplayerio paslaugų tiekimą, tai kas bus? Visas žaidėjų sukauptas
turtas išnyks? O gal jis tik egzistavo žaidėjų vaizduotėje? Dėl ko galės

> kaip tai susije su mokesciu mokejimu?
> Paklausiu dar kitaip - o ka daro imones, kuriu veikla, del tam tikru aplinkybiu, sustoja?

bylinėtis? Dėl prarastų kardų už tūkstančius dolerių ar tik dėl negautos
paslaugos sumokėjus abonentinį mokestį už einamąjį mėnesį? :)

> jei kardu pirkimas yra ivertintas pinigais, tai galima bilinetis.
> kaip ir bet kokiobankroto atveju, stosi i kreditoriu eile. easy cia.

Jei virtualiems dalykams taikyti visiškai tas pačias teisės normas,
galima prieiti iki absurdų. Pvz. jis ten pardavinės tuos stebuklingus
kardus, kuriuos žaidime gal ir nusikala pats, tai gal reiktų įforminti
GINKLŲ GAMYBĄ ir atsidaryti atitinkamą UABą su visais reikalingais
leidimais iš valdžios, plius prekybai gauti VRM leidimą? :)

> sakai "cloud" paslaugas teikiancios bendroves veikia ir veiks kosmines teises pagrindais is Marso?

Kaip nepažiūrėsi, reikalingas teisinis reguliavimas šitai veiklai, kad
įstatymų leidėjas nustatytų teisės norminiais aktais kas tai yra ir kaip
tai apmokestinamą, žinoma, jei norima kitokio apmokestinimo tvarkos.
Mano manymu, viskas yra pakankamai normaliai ir dabar. Gavai tokių
"dovanų" virš 8kLT, susimoki GPM 15 proc. ir visi patenkinti.

> Jokiai veiklai nereikia jokio teisinio reguliavimo.
> tik ten kur reikia leidimu, t.y. alkoholi, tabakas, vaista ir pan.
> "cloud" pvz paslpauga gali pradeti pardavineti nors dabar.
> DAR KARTA KARTOJU - gauti dovanu UZPINIGUS nera imanoma.
> Tai jau ne dovanos, o pirkimas-pardavimas.

IMHO, bet kol kas liksiu prie PINIGŲ DOVANOJIMO versijos. Palauksim, gal
šia tema susidomės kiti news'ų dalyviai ir pasiūlys kitokias versijas,
nes tema tikrai įdomi.

> Aisku gali likti.
Tik VMI neliks. Cia kalbu apie oficialia veikla. O ne bandyma kazka sliepti ar dangstyti kitokiai ivykiais.

VNO