Tema: Re: Zaidimai ir prekyba
Autorius: VNO
Data: 2012-06-14 08:36:07
na imho siuoatveju tai eiline veikla,iskurios gaunamos pajamos.
vel gi siuo atveju galima manau pasinaudoti ta 8KLT islyga.

kitas sios veiklos niuansas - taisunkupatikrinti kas ir kaip.
betjei ziureti grynais is siatuacijos - tai zmogus "dirba"ir gauna pajamas.
imho teoriskai priklausytu sumoketi visus mokesciuskaip is ind.veiklos.

VNO

On 2012-06-13 22:50, VilmisV wrote:
> Cia esme kaip atsiskaityt su VMI uz gauta pelna, kad po to nenukentetum?

Užmiršau parašyt pirmam poste. Jei pajamos viršys 8kLT per einamuosius
metus, kitais metais, deklaruodamas savo pajamas, GPM deklaracijoje
pildai priedą GPM308P, nurodydamas mokesčio tarifą (15 proc.) ir
nurodydamas pajamų rūšies kodą 70 (kitos su darbo santykiais
nesusijusios ir ne individualios veiklos pajamos) arba 46 (dovanos),
įrašydamas gautą sumą. Kuris kodas "teisingesnis", nežinau, aš pildyčiau
46, nes man atrodo taip logiškiausia. T.y. tu už kitus žaidi žaidimą ir
gautą rezultatą dovanoji kitiems žmonėms, o jie tau atsidėkodami
dovanoja pinigus. Manau, tokia versija sueitų ir VMI. IMHO.