Tema: Re: TEO gala nutraukimas
Autorius: Terpentinas
Data: 2012-05-23 13:18:33
TEO nieko už dyką neduoda, jei buvo akcija ir parašyta, kad įranga
nemokamai, tai galėtų reikšti, kad tau atiduoda tą įranga veltui, bet
greičiausiai TEO turėjo omenyje, įrangą duoda naudotis veltui :) Todėl teks
grąžinti. Taip, kad skaityk sutartį :)
Beje aš šiandien irgi išsiunčiau prašymą atjungti dar vieną tel. Nr. rašai
standartiškai, kad taip ir taip nori atjungti tą ir aną nuo tada ir tada,
pasirašai, skenuoji ir siuntį į TEO e-mailu, gauni patvirtinimą, tau
paskambina vadybininkas pasiūlo visokių kvailų paslaugų paketų ir tik tada
palieka ramybėje ir nepamiršk pasitikrinti ar jie "nepamiršo" atjungti, nes
man taip buvo.
P.S atsijungus TEO jau dabar įmonė sutaupė netoli 800lt/mėn.