Tema: Re: Senas "užšaldytas" UAB'as
Autorius: Sail
Data: 2012-05-03 13:34:52
Del baudos taikymo tai netikeciau, jei sodroj yra issiusta, kad ten jau
nedirbi, manau nieko blogo nebus.

O siaip yra toks kazusas. UAB'as naujo diriko neisrinko ir docu i registru
centra nesiunte, ir pzdc, amzinai ten lieki registruotas, kaip dirikas. Ne
tu pirmas, ne tu paskutinis.
As ant panasaus greblio buvau uzlipes, net susirasinejau su registru centru
ilgai. Galu gale tada vis tik naujas dirikas atsirado.

O siaip - registru centrui px, vis vien skelbs, kad tu direktorius.