Tema: Re: Santuoka užsienyje
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2012-04-20 12:40:30
Tai procesinę ir turiu omeny, kad taikys Lietuvos. Bet materialinę - šalies,
pagal kurios mat.teisę buvo sudaryta santuoka.
J.

On 2012-04-13 10:00, Jonas Sergejenka wrote:
> Man kažkodėl iš atminties išlikęs reikalavimas skirtis pagal tos šalies
> teisę, kurioje buvo sudaryta santuoka.

Nenoriu kategoriškai teigti, nes jau reiktų apdeito toms mano žinioms,
bet teisiškai būtų nonsensas, nes toks santuokos instituto traktavimas
išvirstų į dalinę vergovę nacionalinės teisės požiūriu. IMHO, bet
moteris yra Lietuvos pilietė ir jį turi teisę pasirinkti Lietuvos
civilinę procesinę teisę santuokos nutraukimui, ypač, jog veiksmas bus
Lietuvos teisme ir gyvenamoji vieta jos yra Lietuvoje. Babajus, aišku,
tam prieštaraus, bet teisingai viską surežisavus, jis nieko nepeš. Tik
reikia vaiką kažkur priregistruoti, leisti į mokyklą ir t.t.. Advokatas
tikrai pravers. Pasikartosiu, svarbu, jog vaiko babajus slapta neišvežtų
į Babajustaną, nes tada užuojauta.