Tema: Re: Santuoka užsienyje
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-04-07 12:02:37
Blet kokie mes protingi po laiko.

"Jornada Del Muerto"  wrote in message
news:jlov7l$grf$1@trimpas.omnitel.net...

    Ot taip ir reik lietuvem, maziau su babajais tegul prasideda... galetu
dar tokias istorijas per kokias "sroves" parodyt :) kad kitom noras dingtu
tai daryti, nesuprantu durnu bobu del ko jos soka zenytis kas biski... o
poto gailisi :)

P.S.
    Vat man paciam minimum kokiom 4-5'iom pazystamom moterim teko padet
issiskirt, na moraliskai palaikyt :) nes tam jegu retai turedavo... Pacio
mano nuomuone santuoja yra atgyvenes, niekam nereikalingas dalykas, kuris
yra kaip sutartis tarp 2 saliu is nepasitikejimo, kad be jos nesugebes to
laikytis...