Tema: Re: Tema blevyzgoms - Kelių policijai Lietuvoje ketinama leisti vertinti automobilių techninę būklę
Autorius: ROOTS
Data: 2012-03-30 23:20:53
Na dabar Belgijoj padetis avaringumo katastrofiska, Prancuzija nuo jos irgi
nedaut atsileika. Salia ir Vokietija.
Man juokingiausia, kad pas lietuvius argumentas toks, kuri tuoj su trenksmu
panaikins kitur :D Pas mus gi salis, kur visi vairuotojai drausmingumo
pavyzdys, o pilicininbkai visi padugnes kysininkai. :D

"KEdas"  wrote in message news:jl53qi$4q6$1@trimpas.omnitel.net...

2012.03.30 22:39, ROOTS rašė:
> Beje. Europoj katastrofiskai dideja szeistu ir zuvusiu motociklininku.
> Todel greit gali but ivestos grieztesnes salygos motociklistams, pvz
> mazins leistina jiems greiti. O vat pas mus LT girdejau motociklistai
> eis prasyt padidint jiems leistina greiti :D Nu bet aisku pas mus gi
> visi shumacheriai.

Europoje greitis dažnai ribojamas, o pas mus siūloma užsidėti šarvus,
kirsti pakelės medžius (kad išlėkę iš trasos nenukentėtų) ir t.t., bet
pristabdyti prieš kliūtis – šiukštu.

Džiugina, kad mes ne paskutiniai tokie idiotai Europoje, yra ir kitų
panašiai „mąstančių“.