Tema: Re: Tema blevyzgoms - Kelių policijai Lietuvoje ketinama leisti vertinti automobilių techninę būklę
Autorius: Renookas
Data: 2012-03-30 14:32:43
tai kai baigsi delioti tuos 50 lt tai leis ir taip issitraukti atsargine is
bardacioko ir pasikeisti... dar niekada uz tai kad vaizuojant perdege nesu
baustas. Visada uztekdavo arba pasikeisti arba paprasyti leisti nuvaziuoti
iki salia esancios degalines/parduotuves ir problemu nebelikdavo

"Virgis"  parašė naujienų news:jl42ef$vra$1@trimpas.omnitel.net...

Kaip zmogui susijusiam su teise, neturetu issprusti tokios frazes, kaip "Del
lemputes neturetu naikinti". Turi buti viskas labai aiskiai isdestyta - uz
ka gali gali, o uz ka ne.
Radarai siuo metu atimti, tai tiesiog gavo (ar kazkas isrprase:) dar viena
buda uzsidirbti. O del "xenonu" ir kitu aiskiu pazeidimu - toki auto
stabdyti ir nebeleisti toliau eksplotuoti nepasalinus gedimo/neatitikimo jie
gali VISADA.
Jei aprasyta nebus, situacija atrodys taip:  bevaziuojant perdega man
lempute, o as to nezinau. MZP man ir sako, kad tai rimtas pazeidimas ir TP
neatitinka reikalavimu. As mandagiai atsiprasau, ir palikdamas koki 50Lt kur
nors tarp sedyniu, pazadu artimiausioj degalinej nusipirk ir pasikeist.
Priesingu atveju is naujo i TA (~70Lt dyzeliui) + sugaistas laikas bei kiti
nepatogumai.