Tema: Re: del darbo sutarties
Autorius: pjezo
Data: 2012-03-21 16:26:33
Nematant sutarties- sunku kazka sakyti:
1- darbo sutartyje nenurodomi laikini priedai- jie skiriami isakymu uz laikinu uzduociu vykdyma, papildoma kruvi ir pan- tad tegalima spelioti kas tai per irasas, ir kas sumalta.
2- "kazkoks" koeficientas- tai koks? tarkim BMA, MGL ir kiti trumpiniai- nereikia ju aiskinti , tai placiai naudojami tumpiniai, jie isaiskinti teises aktuose.
3- ka vadini istaiga? jei tai valdiska- tada sutartyse ir nurodoma dydziai pagal koeficienta, kitaip nebuna.
4- ar tikrai priedai numatyti darbo sutartyje o ne isakyme? ir ar tikrai duoda pasirasyti pakeista sutarti o ne susipazinti su isakymu...
Tad neaisku kas ten kur pas tamsta surasyta...