Tema: Re: mikruskes..
Autorius: Glebas
Data: 2012-02-23 16:08:32
Kedai, jolki palki, ar skaitai klausimus? :)
062 - turimas omenyje autobuso maršrutas, kurio tvarkaraštis kaba
sustojimuose, bei skelbiamas www.vilniustransport.lt
Pochui jiems ant tvarkaraščių, kaip ir SĮSPui :)
Tiesa, žadėjai pasikalbėti su kai kuriais asmenimis, kad tikrintojų
mikriukai sustojimuose stovėtų įsijungę oranžinius švyturėlius. Kaip sekasi?
Anie iki šiol stovi neįjungdami...