Tema: Re: mikruskes..
Autorius: KEdas
Data: 2012-02-23 14:12:45
Jau tuos klausimus, oficialūs maršrutinių tvarkaraščiai bus paskelbti
www.marsrutai.lt, o tada gyventojai turės progą rašyti PAGRĮSTUS skundus
savivaldybei, kad mikriukai nesilaiko sutarčių.

Kitas dalykas, kurio dabar ieškau – kokios yra galimybės turėti kamerą,
kuri skaičiuotų tranzitinius srautus, t.y. būtų kilnojama ir mokėtų
atpažinti numerius. Jai pritaikymą matau ir tvarkaraščių laikymosi
kontrolėje.
Prisipažinsiu, kad šioje srityje esu žalias ir bet kokie pasiūlymai ar
nuorodos domina.