Tema: Re: Energetiniai gerimai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-02-19 12:07:02
Kitas niaunsas. Pas mane parduotuveje koks 15 rusiu lenkisku "limonadu".
Kaip tu man liepsi nustatyti, kuris "energetinis" ir uz kurio pardavima
nepilnameciams galima mane bausti? Kokia "ir panasiu" medziagu koncentracija
gerima padaro energetiniu? Ar tokiu laikomas tik toks, kant kurio didelemis
raidemis taip parasyta? Nu tada ne problema - greitai shita nisha bus
uzpildyta.

"Cube"  wrote in message news:jhqd8e$unl$1@trimpas.omnitel.net...

On 2012.02.19 09:45, Linas Petkevičius wrote:
> Kaip suprantu mokyklu valgyklose arbatos nebeliks?

Čia be reikalo kabinėjiesi - kaip gerai pastebėta net ne distiliuotame
vandenyje įvairiausių dalykų galima rasti. Visa esmė ką reiškia žodelis
"yra" - tai ne šiaip buitinė sąvoka, kad tu nusprendei kad yra, o yra
irgi norminiais aktais apibrėžta matavimo tvarka, paklaidos ribos ir jei
pagal juos išmatavus nerasta - vadinasi nėra, nors tu įrodinėtum, kad ir
arbatoje yra.