Tema: Re: kreditingumas
Autorius: Baterijas
Data: 2012-01-18 10:05:04
Jei kalbant konkrečiai apie reitingą, tai priklauso nuo reitingą sudarančios
įmonės. Kokį ji algoritmą sugalvos tam skaičiukui išgauti, toks ir bus. Bet
nėra tikslinga imti labai senus padengtus įsiskolinimus, tad tikriausiai
žiūrima iki 2 metų istorija.
Bet, kaip jau minėjau, reitingu aklai vadovaujasi nedaug įstaigų. Bankai ir
pan labiau patys žiūri tavo kreditingumo istoriją ir vertina ką su tavim
daryt. Na, o ta istoja gali būti saugoma 10 metų nuo skolos padengimo, tad
dar ilgai reiks laukt, kol "švarus" būsi :)