Tema: Re: kreditingumas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-01-17 22:45:34
Kieviena kontora pagal save sprendzia. Va - paskolinai tu man tris litus, o
as tau negrazinau. Kiek laiko ant manes danti grieshi?

"mane"  wrote in message news:jf4knk$8oq$1@trimpas.omnitel.net...

O yra kokie terminai ar senatis tam kreditingumo reitingui? Na tarkim buvo
problemu su mokejimais
pries kazkiek metu -veliau viskas padengta, atsiskaityta - jokiu kitokiu
finansiniu problemu nebelike,
tai ar po kazkiek laiko tas reitingas pageres ar visam laikui ir liks jau ?