Tema: Re: Nuo ko pradeti ?
Autorius: NicMC
Data: 2012-01-09 13:49:31
On 2012.01.08 16:28, pjezo wrote:
> dar prikolniau, kai kos kurajobas purvinas kaio velnias ateina ir
> sako "e syta ileiskice man reik nuoryci" ir kadangi nuorinimo taskai
> aukstai, dar atejas "taburiece duokice nu" neskaitant kad sugebama
> aptaskyti dar ir sienas nuorinimo proceso metu.

Nežinau kur gyveni, bet mačiau nemažai šilumininkų, tai ne tokie jie ir
purvini. Bet, čia jau trolinu - įvairių būna, manau. O vat nuorinimo
taškai aukštai, tai jau įdomu. Čia kaip? Radiatoriai palubėj? :D

> ir demesio- klausimas: - nch del visu geroves ir patogumo turi
> kenteti TIK vienas paskutinis aukstas? ir visa tai su salyga, kad
> jokios salygos (apsunkinimo) isigyjant nekilnojamaji turta nera,
> servituto "ileisti kiauliu santechnika nuorinimui" nera.

Pirkdamas butą mažesne, nei aukštu žemiau kaina, prisiimi ir jo
nepatogumus gi. Pvz kaune skirtumas 4a. ir5 a. - 10k dviejų kambarių,
senos statybos butui.