Tema: Re: CROSS: neteisingas produkto aprašymas (Samsung Galaxy Tab 10.1)
Autorius: Rrr
Data: 2012-01-08 21:26:52
Gali pabandyt nemokama MX player is marketo + MX player codec. Audio perjunk
i software.

O siaip, pamiršk, negros joks Androidas devaisas standartiniu torrentuose
einanciu serialu/filmu mkv fomratu (su netrukciojanciu vaidu ir garsu). MKV
(torrentiniu) problema - audio codecai. Apeit imanoma tik konvertuojant
faila, kas uztrunka netrumpai - zodziu pisimasis. iPad 2 bus tas pats,
pisiesi su iTunes + dar turesi shudina netinkama 4:3 formato ekrana,
netinkama filmam (juostos virsuj ir apacioj). Reikejo pirkt Netbook'a, jei
pagrinde filmam.

Tabletai pagrinde - internetas, youtube, muzika, facebook, skype, visokie
appsai, sioki toki geimai nu ir shudini mpeg4 filmai (<=480p).

P.S. Kazkada jau rasiau, kad geriausias tabletas yra iki 7" widescreen ir ne
didesnis. O optimaliausias variantas - android mobilekas, su 4.3-5" ekranu.