Tema: Re: CROSS: neteisingas produkto aprašymas (Samsung Galaxy Tab 10.1)
Autorius: tOMZY
Data: 2012-01-08 14:33:16
Būtent. Su IT technika aš nesusipykęs, čia principo reikalas - kodėl man
kaip vartotojui dar rūpintis kažkokiais papildomais dalykais, apie kuriuos
nebuvo užsiminta produkto aprašyme.
Problemos net nekelčiau, jei ir su tom papildomom programom bei kodekais
rodytų tuos deklaruojamus 1080p ar bent visus 720p, o ne iki tam tikros
bitrate ribos...

"ManXP"  wrote in message news:jec0tu$it0$1@trimpas.omnitel.net...

O man atrodo, kad turetu rodyt be kokiu papildomu nesamoniu. Cia tas pats
kaip reklamuotu masina: 1000 AG, 0-100 km/h per 3 sekundes. O kai nsuperki,
tai pasirodo, kad norint turet tokius parametrus, reikia puse masinos
detaliu pakeist. Tipo normalu butu?

"Doxlas"  wrote in message news:jec08m$i7f$1@trimpas.omnitel.net...

Man irgi atrodo kad tamstos rankos kreivos... Susirask tinkama playeri su
hardware decodingu ir reikiamais kodekais. Man kinietiškas pigiena planšetas
su užturbintu iki 1GHz arm V6 procu ir neaiškiu GPU rodo 720p mkv, avi, mp4
be jokių stabdžių ar trūkinėjimų.
Dėl 1080p - per Tabo ekraną tokią rezoliuciją žiūrėt nėra prasmės, o naudot
Taba kaip multimedia priedą prie TV irgi toli gražu ne optimalus
sprendimas - taip tik iš bėdos daryt galima, kai kitos išeities nėra.