Tema: Re: Reklamu tusavimas per TV
Autorius: Laimis
Data: 2012-01-03 01:16:36
Linas Petkevičius rašė:
> Tai kad ash nesuprantu ish klausimo, kuri vieta visdelto gerbiama
> klauseja neramina? O susimokejima ash turejau kita prasme. Sakysime Coca

Klausėją turbūt teoriškai neramina sistema ir praktika (kas ką kokiomis
aplinkybėmis tušuoja ir ar tai teisėta vienus tušuoti, o kitų ne).

> Cola nusiperka koki grazu tinkleli reklamini - uz puse metinio kanalo
> biudzeto - neina kalba apie paslepta reklama. O cia bac - varzybos,
> kuriose visi reklaminiai skydai su Pepsi Cola. Jei ten butu makaronai -
> niekas ju netushuotu, o dabar IMHO tai normalu. Tushavimas kaip ir ne
> reklama - baust nera uz ka. O kita diena zaidziam priesininku

Tai dar lieka rodymo santykis tušuota/netušuota. Jei iš tikrųjų (aš šia
prasme irgi beraštis, nes pagrindinių TV žiūriu bene tik žinias) kai kas
slepiama, o kai kas rodoma, tai jau būtų tiesioginė nuoroda  į paslėptą
reklamą. Teoriškai. O, kad praktiškai to dar nesupaisto, tai dar
nereiškia, kad ateityje nepariš...