Tema: Re: Reklamu tusavimas per TV
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-01-03 00:34:57
Turi galvoje - kabo plakatas su Pepsi, kitas su Budweiseriu ir Pepsi
uzdengiamas rukeliu kokiu, o Budweiseris ne? Nu ash berastis - tokio briedo
neteko matyt.

"Laimis"  wrote in message news:jdtb9k$mkm$1@trimpas.omnitel.net...

Linas Petkevičius rašė:
> Nu tai ir sakau - labai abejoju, kad koks teismas atsitiktinai i kadra
> patekusi brenda pripazintu "galinti suklaidinti reklamos vartotoja" ir

Atsitiktinai patekę ir neuždengti mane domina mažiau. O domina būtent
patekę ir uždengti šalia tų neuždengtų. Šalia tavo paaiškinimo apie
nesusimokėjimą (ir, nereikia slėpti, būtent tokios numanomos
priežasties) paslėptos reklamos kontekste.
Taigi, to „debilo“ klausimo esmė, manau, lieka aktuali — santykis tarp
sąmoningo slėpimo gavus atlygį (kas jau visai galėtų būti paslėpta
reklama pagal apibrėžimą, arba išskirtinai product placement'as, kai
kiti produktai uždengiami) ir nesąmoningo paslėpimo, atsitiktinumo.