Tema: Re: Pavogtas automobilis, dokumentai viduj
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-12-20 14:24:29
Tai remiantis sutartimi (tiksliau taisyklemis) nedraudiminis. O ligika
paprasta - draudikas nori, kad ir tu imtumeisi nors minimaliu apsaugos
priemoniu.

"Night"  wrote in message news:jcpt12$gd8$1@trimpas.omnitel.net...

Jo, CASCO. Hmm, vadinasi mano speliones buvo neteisingos. Ir toliau
nepalikinesiu dokumentu :)

O gali paasikinti, kuo remiantis nedraudiminis? Prisipazinsiu, draudimo
sutarties neskaiciau...