Tema: Re: Tai kas ta seima?
Autorius: Glebas
Data: 2011-12-17 13:13:28
Na vis tik čia mano manymu reiktų remtis ne vien pateikiama Šeimos
koncepcija bei Konstitucija, tačiau ir Civiliniu kodeksu.
Emancipacija jame yra aprašoma, todėl tampa kaip ir aišku kada vaikas jau
yra emancipuotas, o kada - ne.
O ir būti dviejų šeimų narys...o kodėl gi ne? Jei vaikas sukuria šeimą, jis
netampa svetimu, tačiau tampa ir kitos šeimos nariu.