Tema: Re: Atsakomybe
Autorius: pjezo
Data: 2011-12-05 12:15:39
tai kad jau ne aiskinimas gaunasi- tariamos ar tikros teises realizavimas apribojant kito asmens teises (transporto pr uzblokavimas) reikalaujant vykdyti asmens nurodymu (nebestatyti).
aiskinimas kada atejus (be blokavimo) moralizuoja, o nuo to momento kaip prasideda grasinimai, jau gali peraugti i chuliganizma koki...