Tema: Re: Dėl kaimynų "bomžų"
Autorius: nu blyn
Data: 2011-12-05 12:12:19
kiek atsimenu kai pas mus kaimynysteje bomzas siuksles visas nesdavosi namo,
tada man aiskino kad niekas neturi teises nei jo ismesti, nei priversti
praustis dazniau nei jis nori, ir i jo buta nepateksi be jo leidimo, tada
kiek atsimenu tai baigesi tuo jog buvo iskviesta gaisrine, ten "tipo" dega,
jie ilindo pro langa niekas ten nedege, nezinau kokiu budu bet ta bomza
uzdare, ar tai psichuske, ar kitur nesigilinau, paskui as dar darytas savo
nuotraukas i kompakta rasiau kaimynui jis sake i savivaldybe kazkur nes kad
ten jis ir laiptineje prikroves siuksliu budavo