Tema: Re: Automobilio sustabdymas stabdant policijai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-12-01 12:02:29
Man rusu muitineje panasi situacija buvo. Atvaziuoju iki STOP zenklo, o
milicininkas mojuoja - vaziuok toliau, nestabdyk eismo. Uz 10 metru kitas
stabdo ir aiskina, kad nesustojau prie to zenko, tuo pazeidziau ne tik KET,
bet ir elgesio muitines terminale taisykles ir man dabar pizdiec, o ka
mojavo jo kolega (kuris pasirodo neturi tam igaliojimu) - jam dzin. Ilgai
aiskinomes...

"Andrej"  wrote in message news:jb7j6f$f97$1@trimpas.omnitel.net...

    autostradoj gi atbuliniu nepavaziuosi, jei toliau sustojai, dar ipaishys
viena bauda :) Gal geriau laukt, kur sustojai :)