Tema: Re: zemes bendrasavininkai ir neiregistruotos nuosavybes teises...
Autorius: Gudrutis Jonas
Data: 2011-11-25 14:43:47
o jeigu taip -kazkas is bendrasavininku kreipiasi i VMI del bendrasavininko
nepaveldeto turto pripazinimo beseimininkiu ir kad VMI priteistu valstybei ?
aisku galima butu pagal CK 5.50 4 straipsni -
4. Asmenys, kuriems paveldėjimo teisė atsiranda tik tuo atveju, kai kiti
įpėdiniai palikimo nepriima, gali pareikšti sutikimą priimti palikimą per
tris mėnesius nuo teisės priimti palikimą atsiradimo dienos
laikyti kad tas kreipimasis yra  teises priimti palikima atsiradimo diena
(kad nepriimtas palikimas nezinojo) ir paveldetu 4 eiles paveldetojai....
nors man taip nenaudinga gal net - geriau tegul perima valstybe ;)