Tema: Re: Spameriai - pratesimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-11-24 09:32:14
Bandau primesti - o kas tokia reklama draudzia?

"Vaidas"  wrote in message news:jaklep$dn7$1@trimpas.omnitel.net...

Jei reklamos yra ne šiaip kažkokio "gaminu baldus", tai gali kreiptis į
įmonę - tipo gavau reklamą, nors jos nepageidavau. Paargumentavus, kad
reikiamos tarnybos skiria nemažas baudas (tiesa, koks pusmetis praeina),
gal išduos reklamos platintoją (jei neišduos, tai reiks laukti, kol tos
tarnybos nudirbs savo darbą). Tada pas platintojo direktorių su tais
pačiais argumentais ir ta bobutė turėtų bijoti tavo dėžutės kaip
kryžiaus (nes bauda spėju būtų išskaičiuota iš jos algos).

Manau tai efektyviau, nei kviesti policiją.

Vaidas