Tema: Re: dujos savigynai
Autorius: Arnas
Data: 2011-11-23 08:45:52
idomu kaip butum atemes balioneli jei butu papurse su walther pro secure ;)

"svyt"  wrote in message news:jagh04$fjg$1@trimpas.omnitel.net...

tie balioneliai kur pas mus parsiduoda, tikrai niekam nepakenks, anksciau
man buvo pripurske ''paralizuojanciu'' i akis vienas pijokelis, tai atemiau
ta balioneli is jo ir tiek ziniu. perstet stipriai pradejo tik siltoj
patalpoj po valandos, kai bandziau nuplaut vandeniu.

--
vyt/ /