Tema: Re: kaip ten tampama PVM moketoju?
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2011-11-18 14:32:33
http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=169950

14) ir 15) savoku apibrezimai !

Bangladesas yra uz ES muitu teritorijos ribu, o va, Lenkija - jau ta pati smelio deze, todel importas negalimas, galimas paprastas prekiu ir paslaugu gabenimas ES viduje. Su, pvz., Norvegija ar Sveicarija, sudarytos lengvinancios prekiu judejimo sutartys.

Mokescius uz prekiu ivezima is treciuju saliu (ne ES) administruoja LR Muitines departamentas, tarp ES subjektu - VMI.