Tema: Idomesnė istorija
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-11-17 16:18:22
Vakar 14:57 skambino Snoro banko vadybininkas ir kvietė pereiti į Snorą,
15:16val gavau pasiūlymą el. paštu: (kaip kalbėjome telefonu, siunčiu Jums
komercinį pasiūlymą. Tikiuosi Jus sudomins galimybė gauti nuolaidas
pagrindinėms operacijoms.
Taip pat noriu užakcentuoti, kad SNORO bankas moka palūkanas tiek fiziniams,
tiek juridiniams asmenims už turimą likutį einamojoje sąskaitoje (pridedu
schemas juridiniams asmenims).
Vėliau atrašiau jam, kad gaila nespėjau Jūsų bankas užsilenkė :)