Tema: Re: Imones norodomasis zodis(ar kazkaip panasiai...)
Autorius: pjezo
Data: 2009-03-08 11:36:41
kaip supratau suformuluoti (ne_suformuluoti) 3 klausimai...
1. ar gali sutartis priestarauiti imperatyviom istatymu normom
2. sutarties aiskinimas, tikrieji saliu ketinimai
3. autoriniu teisiu perdavimas pagal JAV istatymus...

-----
1.-negali. sutartiesa salygos priestaraujancios imperatyvioms normoms yra niekines ir negaliojancios nuo sudarymo momento. taciau cia teoriskai- paktiskai, ginco atveju, tektu tokias salygas gincyti teisme. Visa sutartis kazin ar butu pripazystama negaliojancia.
2- klausmo esme - turinio pirmenybe pries forma. aiskinant sutarti, sutarties turinys bus aiskinama per sutarties saliu tikruju ketinimu prizme.
3- JAV neginamos neturtines teises. Tad jei drabdavys JAV kompanija ir darbo sutarciai taikoma JAV teise- visiskai imanomas variantas kada visas autorines teise perima darbdavys. (LT situacija kita, darbdaviui tenka turtines teise, taciau neturtines vis viena lieka autoriui)

p.s. o klausimai tai is tiesu suvelti kaip turi but...