Tema: Re: Del deklaracijos ir pinigu susigrazinimo
Autorius: Johnas
Data: 2009-03-04 11:26:06
Papasakosiu ir aš, kaip tai suprantu ir kaip tai veikia.

Susigrąžinti už įvairius "pirkinius" gali iki 25% nuo sumokėtų pajamų mokesčio.
Taip yra žymiai lengviau skaičiuoti. Nes pagal įstatymą - tai yra suvedamos visos pajamos (pvz, gavai 10.000Lt su 24% GPM, ir 10.000 su 15% GPM), tada vedamas tavo GPM mokesčio TARIFO santykinis vidurkis (šiuo paprastu atveju 24+15 = 39/2 = 19.5%), tada visoms pajamoms paskaičiuoja tavo sumokėtą GPM pagal tą išvestinį tarifą (20kLt * 19.5% = 3900Lt), ir tada šiai sumai uždeda LUBAS (1/4, arba 25%): 3900*.25 = 975 Lt.
Tokia gaunasi maksimali suma, kurią gali susigrąžinti iš valstybės.

Toliau - nepamenu tiksliai, bet berods už kiekvieną daiktą atskirai yra lubos, t.y., skaičiuojamas tavo išvestinis 19.5% tarifas nuo pirkinio sumos. Taigi, 3000Lt (už kompą) * 19.5% = 585Lt.

Toliau, gautas skaičius tikrinamas, ar neviršija tavo LUBŲ (975Lt). Šiuo atveju - neviršija.

Reziumė. Norėdamas susigrąžinti visą maksimalią tau priklausančią sumą (975Lt), galėjai dar daryti kitus leistinus pirkimus (Gyvybės draudimo įmokos, jei terminas >= 10 metų, įmokos už mokslą, ir dar kažkas ten.)

Visais atvejais nuo tų sumų bus skaičiuojamas 19.5% tarifas, ir gautas gabaliukas sumuojamas prie kitų. Tol, kol pasieksi 975Lt. Nuo to momento, visi papildomi pirkimai tau neduos jokio grąžinimo.

Kažkiek paaiškinau?:)
Johnas