Tema: Re: del darbo birzos
Autorius: T:\)
Data: 2009-03-03 12:17:38
uj blyn, jau tokie kategoriski :)
Ar kada rasinejote tas pazymas :) Geriausia kai paskambina ir sako "man reikia pazymos apie darbo uzmokesti", kam jam reikia, kokios reikia, ir t.t. nezino. Ir atspek tu kad gudras kokios jam reikia, arba rasia kelias ir tikiesi kad kuri viena jam tiks :) Dabar jau is patirties kartais gali nujausti kam jam jos reikia, bet tai negarantuoja kad pataikysi.
Ir beje ta darbo birzos pazyma, tai tokia kreiva, kai kazkada aiskinaus del pildymo, tai pati is darbo birzos nesugebejo konkreciai atsakyti, atsakymai buvo mazdaug tokie: paprasati ten raso... rasykit ir jus :)
Pvz jei kas mate ta pazyma gali uztikrintai pasakyti ka rasyti: "ismoketa iseitine ismoka" (kas ta iseitine, ar cia tik kompensacija pagal dk priklausianti nuo stazo, ar cia kartu ir atlyginimas ir kompensacija uz nepanaudotas atostogas, o jei tai saliu susitarimu ismoketa 1 men atlyginimas - iseitine ismoka ar ne?)

T:)