Tema: Re: Fotkinimas viesoj vietoj
Autorius: Doc
Data: 2009-03-02 15:03:27
Kaip suprantu nepagavai mano ironijos :) Bandau dar kartą rimtu veidu ir nuo pradžių.

Ribiatos bando išaiškinti, kad "kiekvienas nuodas yra vaistas. Viskas priklauso nuo dozės". Aš teigiu, kad nėra nieko panašaus - yra dafiga nuodų, kurie neturi jokių gydomųjų savybių nepriklausomai nuo to, kokiais kiekiais jie vartojami ir pateikiu kaip pavyzdį kalio cianindą. Jei dozės nykstamai mažos - poveikio žmogui nebus apskritai. Šiam mano teiginiui oponuojantys teigia, kad taip nėra ir pateikia argumentą - kalio cianidas žmogui yra naudingas, nes jo yra migdoluose ir slyvose, kurie kaip žinia žmogui yra naudingi. Aš teigiu, kad argumentacija klaidinga - kalio cianido šiuose maisto produktuose yra nykstamai mažai, todėl jo poveikio žmogui nėra apskritai, o teigiamas poveikis žmogui valgant šiuos maisto produktus yra dėl kitų juose esančių žmogui naudingų medžiagų. Todėl teigti, kad kalio cianidas yra naudingas žmogui nes jo yra kai kuriuose vertinguose maisto produktuose yra lygiai taip pat klaidinga kaip ir teigti, jog sunkieji metalai yra naudingi irgi, nes jų kai kuriuose naudinguose maisto produktuose yra taip pat.

--
Doc