Tema: Re: Tai kaip ten su tais mobiliais tinklais ir kainom?
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-02-27 17:10:06
as pesiotis ir kovot smarkiai cia tikrai nenusiteikes, nes siaip man tai
kaip ir gerai viskas, tik va kad kazkur straipsnis buvo, kad arba
palieka kainas kokios yra arba vartotojai gali pabegt be jokiu ten
netesybu. galvoju jei lengvai paleidzia, tai gal butu proga telefona
isitaisyt, o jei ne tai bus ir taip gerai :)