Tema: Re: del skirybu vel
Autorius: Vienas
Data: 2009-02-26 09:45:44

> butas pirktas vaikino prieš santuoką. 3 mėnesiai biski trumpas laiko
> tarpas...

Bet ji gali pasisamdzius liudininkus irodyti, kad tam butui ji dare
kapitalini remonta......

Mano atveju, mano namas buvo paveldetas, todel buvau ramus, kad nieko
neatims,
o ji nusisamde "kruta" advokata ir jos puse gimines paliudijo, kad langus,
grintis, centrini sildyma keite ji, is skolintu is savo giminiu pinigu......
visi parase paskolu rastelius.....
Na o projektai rekonstrukcijai ir statybos leidimai buvo imti...ir nesvarbu,
kad viska as dariau is savo pinigu, man priteise puse vertes grazinti
pinigais....~100k. arba anstoliai arestuoja ir parduoda.....
Kadangi neparduodu, tai sutikau dabar 15metu moketi dalimis.....