Tema: Re: Vaziavimas policijos eskortuojamoje kolonoje ir KET
Autorius: Fred
Data: 2011-10-02 14:28:33
    Tai viskas tvarkoje, galima ir kaip i pramoga ziuret, ypac man, nevairuotojui :)
    Bet ziurint kaip i pramoga, tada ir tas per raudona vaziuojantis nudauztas vairuotojas turetu uz savo pinigus papramogaut ligonineje ir kaip pramoga apsimoket uz eismo ivyki. O speju, galetu gautis atvirksciai, ir butu motyvai, tokie, kad "gi cia kolona buvo, kaip galejo musu nepraleist, anas kaltas, ir dar milijonine moraline zala tesumoka!"