Tema: Re: Vaziavimas policijos eskortuojamoje kolonoje ir KET
Autorius: TrueTrue
Data: 2011-10-02 00:31:50
Na aš  piktai į tai nepažiūrėjau :) Prieš važiuojant per raudoną visi
pypsino siganalais pranešdami, kad nesirengia stoti :D Na reikia ir juos
suprasti, važiuoja kolona, nesinori nutraukti grandines. Juo labiau, į jų
būrį pakliūti kokiai mašinai irgi butų nepyragai.

"Fred"  wrote in message news:j67tr7$f6k$1@trimpas.omnitel.net...

    Ka ka, dauzt reikia juos, isvaziavus per savo zalia skersai kelio :)
    Juk anie, pries vaziuodami per raudona, privalo isitikinti, kad jiems
kelias duodamas, o garantija, kad ir ziuret kelia, ir pozuot vienu metu
nespes, tai ir nesureaguos i islindima. List geriausia su traktoriumi kokiu
ar sunkiasvoriu :)
    Dar paraleliai cia kilo panasus klausimas, jei dega zalia, galima ramiai
vaziuot smarkiai nesidairant ir nemazinant greicio, ar reikia isitikinti,
kad vaziuodamas per zalia nebusi kliutis kazkam, kas sugalvojo ivaziuot per
raudona?