Tema: Re: ka manot apie toki vadybininko darba
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-09-30 09:26:26
na, mano supratimu zhmogus, dirbantis pardaveju, bent jau prieiti ir
pasiklausti, gal kas domina - privalo. Taip, ash matyt pats ir saskaita
faktura ishsirashychiau, bet imho tai ne mano darbas. Vat del uber malonios
ir paslaugios mergaites autobravoj, vos nenusipirkom alfos (tfu, tfu, tfu;).
Todel ish mano patirties, tokviloj pardavejai tikrai dirbti
nepersistengia...