Tema: Re: ka manot apie toki vadybininko darba
Autorius: IksEr
Data: 2011-09-29 14:46:15
Kazkokioj pardavimu mokymu knygoje buvo pavyzdys, kai berods autorius
ieskojo automobilio. Vienas is kriteriju buvo didele bagazine (kad tilptu du
dogai). Volvo pardavimu vadybininkas eme pasakoti apie visokius sudus kai
kad saugumas, gautos zvaigzdutes, bagazines talpa litrais (ir kaip si talpa
yra viena is didziausiu savo klaseje). Renault automobiliu pardavejas
tiesiog pasiule nuvaziuoti iki namu ir pasimatuoti, ar i bagazine telpa du
dogai. Kaip manai, ka zmogus nusipirko - Volvo ar Renault?

Siuo atveju potencialiam pirkejui vienas is svarbiausiu kriteriju -
patikimumas bei kazkokia garantija, kuriu jis tikisi pirkdamas automobili is
autorizuoto atstovo (ir yra pasiruoses uz tai sumoketi papildomus pinigus).
O visokie kurai, kainos, spalva, metai - nepagrindine problema, kuria
sprendzia pirkejas. Vat per sita vieta pardavejas savo atsakyme ir
sufeilino.