Tema: Re: avalynė ir garantija
Autorius: gopas
Data: 2011-09-26 18:08:15
Man dzin kur jie siuvami, bet kai žinomo prekinio ženklo batai pirkti normalioje parduotuvėje už ne pigiai pradeda byreti po mėnesio nešiojimo - nenormalu.

Kažkada senai irgi Sportland (ar tada gal dar Sportline) pirkau Nike kedus krepšiniui, subyrėjo po vieno sezono. Tuo tarpu su pirktais Amerikoje
žaidžiau gal 3 ar 4 sezonus. Taip pat su pirktais Amerikoje kasdieniniais Nike batais vaikščiojau 3 metus.