Tema: Re: Kas per marazmas ???
Autorius: S54
Data: 2011-09-20 14:07:57
zmones mire, mirsta ir mirs.
nei vieno nera amzino.
o klanui uzdirbti reikia, ir kuo maziau dirbti.

"pjezo"  wrote in message news:j4nl8q$q2n$1@trimpas.omnitel.net...

STOP.

apie ka mes kalbam?
apie tai kad kazkas nenori papildomo darbo?

ar apie teisetuma gelbejant zmogaus gyvybe ir uztikrinant tinkama istaigos
funkciju vykdyma?

o "pirmos vietos laimetoja", praktiskai atviru tekstu galima nchj pasiusti,
jei mirsta zmogus o jis gydymo priemone (siuo atveju krauja) tures tik po
poros dienu.

irodineti- kaip 3 pirstus ap...- gydytojo isvada, kad butina si procedura
(kraujo perpylimas), to "pirmos vietso laimetojo" atsakymas kad pateiks tip
po x dienu, ir atsakigo uz aprupinima rastas kad istaiga savo sandelyje (nzn
ar krausas sandeliuojamas istaigose, bet manau laiko bent keleta dienu)
reikiamo kraujo nera.

Ir as labai noreciau pamatyti to "pirmos vietos laimetojo" skudus, o dar
labiau noreciau nueiti ir su juo pasibylineti tokioje situacijoje.

So is teisines puses- aspsoliuciai visi koziriai gydymo istaigos kiseneje.

Lieka klausimas ar istaigos atstovai nori suzaisti zaidima turedami
apsoliutu pranasuma, ar ne. O jei ne- tai  kodel, tingejimas, nekompetencija
ar kitoks suinteresuotumas su negeru kvapeliu.